Geen producten (0)

Vragen over Retourneren en Ruilen

30 dagen Niet goed Geld terug garantie!

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Wat als mijn bestelling niet klopt of beschadigd is?

Mocht er iets mis zijn met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zorgen ervoor dat het probleem opgelost wordt. Indien mogelijk kun je de originele verpakking gebruiken voor het retourneren. Altijd 100% Niet Goed, Geld Terug Garantie! Bekijk onze garantie en retour pagina voor meer details.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen. Lees op onze garantie en retour pagina. alle informatie hierover.

 

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Wat is de retour termijn?

Je hebt 30 dagen om een product te retourneren of om te ruilen. Alle details vind je op onze garantie en retour pagina

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel beschadigd is of niet overeenkomt met je bestelling. Bekijk de details op onze garantie en retour pagina voor meer informatie.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Moet ik betalen voor het retourneren van een defect product?

Nee, als het product defect of verkeerd geleverd is, vergoeden wij de retourkosten. Neem contact met ons op voor een passende oplossing.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Wat gebeurt er nadat ik mijn retourzending heb verstuurd?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, controleren we de zending en zorgen we ervoor dat je terugbetaling of omruiling snel wordt verwerkt. Bekijk onze garantie en retour pagina voor meer details.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Hoe weet ik of mijn retour is verwerkt?

Na ontvangst en controle van je retour sturen we een bevestiging per e-mail. Het bedrag wordt binnen 24 uur teruggestort.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?

We verwerken terugbetalingen binnen 24 uur nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Neem contact met ons op, wij zorgen ervoor dat je -indien mogelijk- het juiste product ontvangt of een passende oplossing krijgt aangeboden.


 

Facebook Twitter Pinterest Linkedin

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.