Geen producten (0)

Hoe werkt de Bestelprocedure?

Ondergoed Bestellen, vraag en antwoord

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst eenvoudig een bestelling via onze webshop. Voeg de gewenste artikelen toe aan je winkelmandje, ga naar de kassa, vul je gegevens in en kies een betaalmethode. Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, het hebben van een account is handig, maar niet verplicht. Je kunt je bestelling plaatsen zonder in te loggen.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik deze heb geplaatst?

Als je bestelling nog niet is verwerkt, kun je contact met ons opnemen om de gewenste wijzigingen door te geven.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik een bestelling annuleren?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je deze annuleren. Neem hiervoor contact met ons op.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Ja, de factuur wordt standaard per e-mail verzonden en ook wordt de factuur aan de bestelling toegevoegd.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Waarom kan ik geen bestelling plaatsen?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

  • Voorraad: Het aantal artikelen dat je kunt bestellen, komt overeen met onze actuele voorraad. Zodra een artikel weer wordt aangevuld, kun je meer bestellen.
  • Technische problemen: Zorg ervoor dat je browser up-to-date is en probeer, indien nodig, een andere browser. Wis je cache en cookies voor een frisse start.
  • Betaling: Controleer of je betaalmethode correct werkt en/of er voldoende saldo is.

Kom je er niet uit, contact ons! Wil het niet lukken? Neem dan contact met ons op.

 

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Waarom kan ik niet meer dezelfde artikelen bestellen?

Het aantal artikelen dat je kunt bestellen, komt overeen met onze actuele voorraad. We leveren direct uit voorraad, tenzij het een pre-order betreft.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik pre-order artikelen combineren met andere bestellingen?

Ja, dat kan. Houd er wel rekening mee dat we de gehele bestelling in één keer verzenden zodra de pre-order artikelen op voorraad zijn. Lees meer informatie op deze Pre Order Pagina

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan de volgende zaken:

  • Spammap: De mail kan per ongeluk als spam gemarkeerd zijn.
  • E-mailadres: Controleer of je bij je bestelling het juiste e-mailadres hebt ingevuld.
  • Technische storing: Soms kan het even duren voordat de bevestigingsmail aankomt.

Kom je er niet uit, contact ons! Heb je na het controleren nog steeds geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.


 

Facebook Twitter Pinterest Linkedin

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.